Tannarxi 469$ bo‘lgan Galaxy S23 Ultra nega buncha qimmat?
Tahlillarga koʻra, Galaxy S23 Ultra narxining 40% dan kamrogʻi uning tannarxini tashkil etadi.
Counterpoint Research kompaniyasi Galaxy S23 Ultra va qurilmada ishlatiladigan komponentlarning spetsifikatsiya tahlilini (BoM) chop etdi. Unga koʻra, bitta flagman telefonni ishlab chiqarish Samsungga 469 dollar tushadi. Ushbu narx xom ashyo narxi boʻlib, ishlab chiqish bilan bogʻliq operatsion va ilmiy-tadqiqot xarajatlarini oʻz ichiga olmaydi.
Ishlab chiqarilgan har bir qurilma uchun eng qimmat komponent narxi Qualcomm soC, displey va kameraga toʻgʻri keladi. Kompaniyaning yaxshi ekranga beradigan ahamiyati, tezkor ishlash va ajoyib kamera imkoniyatlarini hisobga olsak, Galaxy S23 Ultra narxi juda munosib koʻrinadi.
Taqdim etilgan tahlillarga koʻra, Snapdragon 8 Gen 2, uning GPU va modemini oʻz ichiga olgan holda, S23 Ultra umumiy materiallar narxining taxminan 35% ni tashkil qiladi.
Ikkinchi oʻrinda eng yuqori narxdagi xomashyo — displey. Samsungning dinamik AMOLED displeyi arzon emas: u qurilmaning umumiy narxining 18 foizini tashkil qiladi. Taʼsirchan 6,8 dyuymli displey 1440 x 3088 piksellar soniga va maksimal yangilanish tezligi 120 ga teng, barchasi Gorilla Glass Victus 2 korpusi ostida keladi.
Uchinchi eng qimmat komponent bu kamera boʻlib, xarajatlarning 14% ni tashkil qiladi. Samsung ham, Sony ham kamerani alohida eʼtibor bilan tanlagan. S23 Ultra orqasidagi 12 megapikselli ultra keng va 10 megapikselli telefoto linzalari Sony tomonidan ishlab chiqilgan.
Galaxy S23 Ultra tayyor koʻrinishi anchagina qimmat. Asosiy modelning xalqaro narxi 1199 dollarni tashkil etadi, bu esa bozordagi eng qimmat qurilmalardan biri deganidir va u buklamafonlardan keyin ikkinchi oʻrinda turadi. Albatta, bu uning mashhurligiga toʻsqinlik qilmaydi, chunki bu narxga arziydigan jihatlarga ega, gadjetdir. Endi, garchi foydalanuvchilarga qimmatga tushsa-da, Samsung bu xarajatlarning atigi 39 foizini qoplaydi va yaxshi foyda oladi.
Albatta, S23 Ultra qancha turishi haqida aniq tasavvurga ega boʻlish uchun kompaniya marketing va ishlab chiqarishga, shuningdek, ilmiy-tadqiqot ishlariga qancha mablagʻ sarflayotganini bilishimiz kerak. Bu uchtasini bitta qurilma uchun aniqlab boʻlmaydi va bu arzon emasligi ham aniq.