Tesla Model 3 va Hyundai Ioniq 6: qaysi elektr sedan yaxshiroq?

Tesla Model 3 hali ham elektromobil izlayotganlar uchun ajoyib imkoniyat hisoblanadi. Quyida har ikki modelni solishtirib qaysi biri yaxshiroqligini aniqlaymiz. Qani, ketdik.

Koʻp yillar davomida Tesla Model 3 elektromobillar orasida “monopol” boʻlib keldi, Hyundai esa yaqin-yaqingacha, yaʼni Ioniq 6 modelini taqdim qilgunicha oʻrtacha kategoriyadagi avtomobillar kompaniyasi boʻlgan.

Ioniq 6 kichikroq hajmga ega va dizayni Porsche 911dan ilhomlanganga oʻxshaydi.
Ioniq 6 kichikroq hajmga ega va dizayni Porsche 911dan ilhomlanganga oʻxshaydi.

Dizayn

Tesla Model 3 va Hyundai Ioniq 6 ning tashqi dizayni bir-biridan mutlaqo farq qiladi. Agar siz ilgari Tesla avtomobilini koʻrgan boʻlsangiz, Model 3 ni darhol taniysiz — u boshqa Teslaʼlardan ancha farq qiladi.

Model 3 nafis chiziqlar va zamonaviy umumiy koʻrinishga ega. U bir nechta ranglarda mavjud – faqatgina Midnight Silver Metallicʼdan boshqa ranglari uchun qoʻshimcha pul toʻlash kerak boʻladi.

Ioniq 6 ning tomi qiya boʻlib, kichik orqa spoyler va butun kapot boʻylab egri chiziqlar mavjud. Umuman olganda, Hyundai modeli ham juda chiroyli dizaynga ega.

Interyer va texnologiya

Ikki mashina oʻrtasidagi farqlar ularning ichki qismiga ham tegishli. Model 3 Tesla minimalizmi ruhiga mos keladi, markazda katta 15,4 dyuymli displeydan boshqa deyarli hech narsa yoʻq. Butun tizim markaziy ekran orqali boshqariladi. Ekranda Tesla operatsion tizimi aks etadi, bu boshqa avtomobil dasturlariga qaraganda yaxshiroq. Model 3 simsiz telefon zaryadlovchi va haqiqiy charm oʻrindiqlar kabi turfa ichki detallarni taqdim etadi.

Ioniq 6 ning ichki qismi biroz jonliroq. Avtomobil 12,3 dyuymli kichikroq displeyga ega. Biroq, bu raqamli asboblar klasteri sifatida xizmat qiluvchi ikkinchi 12,3 dyuymli ekran bilan bogʻlangan. Bundan tashqari, siz sigʻimli iqlim nazorati tugmalarini koʻrishingiz mumkin. Ioniq 6 ni boshqarish nisbatan oson, lekin baribir Tesla operatsion tizimi kabi zoʻr emas. Ammo u ham CarPlay va Android Autoʻni qoʻllab-quvvatlaydi.

Yurishi

Model 3 ham, Ioniq 6 ham EV hisoblanadi va ikkalasi ham elektromobil uchun tez haydash tajribasini taqdim qiladi.

Tesla modeli aslida bir nechta turli xil variantlarda mavjud. Standart Model 3 bor, u soatiga 140 milya tezlikka ega, 5,8 soniyada 100 milya tezlikka erisha oladi. Keyin Model 3 Long Range bor, u 60 mil / soat tezlikka atigi 4,2 soniyada erishadi va ikki dvigatelli, toʻliq gʻildirakli avtomobildir. Nihoyat, eng muhimi, Model 3 Performance, uning maksimal tezligi 162 milya va soatiga 0-60 milya tezligi atigi 3,1 soniya. Bundan tashqari, u toʻliq gʻildirakli modeldir. Barcha modellar juda tez, ammo Model 3 Performance boshqalardan ilgʻorroq.

Ioniq 6 bir nechta turli modellarda ham mavjud. SE, SE, SEL va Limited standart liniyasi mavjud. Afsuski, Hyundai 320 ot kuchiga ega boʻlgan toʻliq gʻildirakli haydovchi modellari uchun 5,1 soniyalik 0 dan 100 gacha tezlanish vaqtini faqat rasman sanab oʻtgan. Ishonch bilan aytish mumkinki, agar bu Ioniq 6 ning eng tezkor varianti boʻlsa, u holda Model 3 umuman olganda samaraliroq avtomobil hisoblanadi.

Diapazon va zaryadlash

Asosiy koʻrsatkichlardan ham koʻra muhimroq narsa bu avtomobillar tomonidan taqdim etilgan diapazon va zaryadlash texnologiyasi hisoblanadi.

Birinchidan, Model 3 diapazoni orqa gʻildirakli asosiy model uchun 272 mildan tortib, kattaroq batareyaga ega Model 3 Long Range uchun 333 milyagacha oʻzgarib turadi. 3 Performance modeli 315 milya masofaga ega. Model 3 250 kVtgacha zaryadlash tezligini taklif qiladi va unda siz 15 daqiqada 200 mil masofani bosib oʻtasiz, deb aytilmoqda — lekin bu faqat ideal tashqi sharoitlarda xolos.

Ioniq 6 vaziyatni biroz oʻzgartiradi. Eng qisqa tezlik Limited modelida boʻlib, u kichikroq akkumulyatorli toʻliq balonli haydovchi modelidir. Biroq, eng uzoq masofali model SE Long Range boʻlib, u unchalik tez boʻlmasligi mumkin, ammo 361 milya masofaga ega. Bu hatto eng uzoq masofali 3 modelidan ham yuqori. Ioniq 6 shuningdek, juda tez quvvatlanadi. U 350 kVt quvvatga ega quvvatlanishni qoʻllab-quvvatlaydi, bu avtomobilni 18 daqiqadan kamroq vaqt ichida 10% dan 80% gacha zaryadlash imkonini beradi va besh daqiqada 65 milya masofani bosib oʻtadi. Shunga qaramay, bu ham faqat ideal sharoitlarda.

Hyundai kengroq umumiy diapazonni va sezilarli darajada tezroq zaryadlashni taklif qiladi, bu esa uni raqobatchilardan ajratib turadi.

Narxlar

Ayni paytda Model 3 va Ioniq 6 ochiq sotuvda mavjud. Model 3 asosiy model uchun 40 240 dollardan boshlanadi va Performance uchun 53 240 dollargacha boradi.

Boshqa tomondan, Hyundai Ioniq 6 SE Standard Range modeli narxi 41 600 dollardan boshlanadi va Limited modeli 52 600 dollargacha boradi.

Narxlar salkam oʻxshash, ammo agar siz eng uzoq masofali modelni istasangiz, Ioniq 6 SE olib 45 500 dollardan kamroq toʻlang, 3 Long Range modeli ham yaxshi variant sifatida 47 240 dollar turadi.

Shunday qilib, Digital Trends nashrining baho berishiga koʻra, mazkur solishtiruvda mutlaq gʻolib deb, Hyundai Ioniq 6 topildi.

Tesla Model 3 ham, Hyundai Ioniq 6 ham ajoyib avtomobillar va elektr sedanini olishni istagan har bir kishi ikkalasini ham oʻzaro solishtirib koʻrishi kerak. Albatta, koʻpchilikka Ioniq 6 uzoqroq diapazon va zamonaviy dizayni tufayli yoqishi aniq, biroq, xoh Model 3, xoh Ioniq 6ni tanlamang: xato qilmasligingiz aniq.

Mavzuga oid

Soʻnggi yangiliklar

Telegram mini-ilovalari endi telefoningizda to‘liq ekran rejimida ishlashi mumkin
Endi Telegram mini-ilovalari uchun yorliqlarni to‘g‘ridan-to‘g‘ri telefoningizning bosh ekraniga joylashtirishingiz mumkin.
Ijtimoiy tarmoqlar
18 noyabr, 23:55
Vivo Y18t yangi smartfoni atigi $90 bilan sotuvga chiqdi
Lekin tezkor quvvatlanish imkoniyati yo'q.
Smartfon
13 noyabr, 10:23
iPhone 15 - dunyodagi eng ko'p sotilayotgan smartfon, Samsung Galaxy S24 esa 10-o'rinda
Samsung smartfonlar bozorida yetakchilik o'rnini yo'qotmoqda - kompaniyaning jahon bozoridagi ulushi 21 foizdan 18 foizga tushdi
Smartfon
09 noyabr, 10:22
Galaxy S25 Slim modeli 200 megapiksellik "ultra kamera"ga ega bo'ladi - Insayderlar
Ushbu ma'lumot model rasmiy texnik xususiyatlari e'lon qilinishidan oldin paydo bo'ldi
Smartfon
09 noyabr, 10:04